سرمایه گذار نباید در پیچ و خم کارهای اداری گرفتار شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 237
نویسنده : فــردیـن احـمدی

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: وظیفه ما جذب و تقویت سرمایه گذاری در هرمزگان است و نباید اجازه دهیم سرمایه گذار در پیچ و خم کارهای اداری گرفتار شود

سرمایه گذار نباید در پیچ و خم کارهای اداری گرفتار شود/مدیران به برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه کمک کنند

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از پایگاه خبری «هشت بندی»، دكتر جاسم جادری در نشست شورای مدیران استانداری هرمزگان یکی از خواسته های مهم دکتر روحانی رئیس جمهوری از استانداران را تقویت سرمایه گذاری در استان ها عنوان کرد و بیان داشت: با رفع تحریم ها زمینه برای سرمایه گذاری بیشتر فراهم می شود و استان هرمزگان نیز برای سرمایه گذاری مستعد است که مدیران استان باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه نتیجه سرمایه گذاری باید بهبود وضعیت اقتصادی و رفاهی مردم باشد، افزود: با تقویت بخش خصوصی، دولت هم تقویت می شود و باید به شکلی کار کنیم که مردم نتایج سرمایه گذاری ها را در عمل ببینند.

 

استاندار هرمزگان افزود: وظیفه ما جذب و تقویت سرمایه گذاری در هرمزگان است و نباید اجازه دهیم سرمایه گذار در پیچ و خم کارهای اداری گرفتار شود.

 

جادری با بیان اینکه باید برای افزایش سرمایه گذاری در دوران پسا تحریم آماده باشیم، تصریح کرد: باید وضعیت سرمایه گذاری در استان هرمزگان متحول شود و بنده حامی سرمایه گذاری در استان هستم و دیگر مدیران نیز باید با این دید فعالیت کنند.

 

وی در ادامه خواستار اجرای قانون واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی شد و عنوان کرد: واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی مورد تاکید دولت است و این کار بهترین روش برای تکمیل این پروژه هاست.

 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچنین بر لزوم کمک تمامی مدیران به برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه تاکید کرد و گفت: برگزاری مناسب انتخابات موجب تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و باید شرایطی را فراهم کنیم تا تمامی افراد و گروه ها در کمال آرامش و امنیت در انتخابات حضور داشته باشند.

 

جادری تاکید کرد: مدیران نباید اجازه دهند در انتخابات از امکانات دولتی به سود و یا ضرر کاندیداها استفاده شود./ استانداری هرمزگان





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: سرمایه گذار نباید در پیچ و خم کارهای اداری گرفتار شود، وظیفه ما جذب و تقویت سرمایه گذاری در هرمزگان است ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 200
بازدید دیروز : 843
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 5910
بازدید کل : 131043
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com